första semesterdagen

känns inte riktigt som semester än, mer som helg.
träningen flöt på bra! har bara städat ett skåp i köket men istället har jag rensat alla plattor på framsidan och trätrallen.
varför hålla på med en sak åt gången?
jag har utmed häcken och förrådsväggen kvar och hoppas på att hinna ta det imorgon.

igår kom jag på att min älskling klär super i svart
jag är nu ute efter en svart skjorta till honom, en snygger.

innan ringde systerdottern hit och presenterade sig, jag får lära roger att presentera sig med sitt namn när han svarar eftersom min syster lär sin dotter att göra det..
hon berättade att hon ville åka på semester med oss, att hon kunde simma nu, utan ärmpuffar fast bara under vattnet.
vad är regeln för hur arm stavas? typ armpuff eller ärmpuff, det heter ju arm när man pratar om kroppsdelen men skjortärm stavas ju skjortÄrm.
kan ngn förklara??

lilla pluttan var för gullig innan också.."vill du prata lite med mamma?" "ja tack, säger jag" "ett ögonblick" svarar hon då...lillgammalt =)

imorgon åker jag och roger iväg ngnstans med mamma å pappa.
kusten blir det nog.
lite solchans imorgon och då får man ju passa på.
kanske träffar min kära vän Brolle då också.
vore ju nice som tusan!!

nu ska jag gå och läsa ut en bok till
allt jag gör nu för tiden.

har allas första träningsvecka börjat bra?
påminnelse =)
40 min löpning (eller annat alt.)
3x30 armhävningar
3x20 situps
3x20 rygglyft
3x20 upphopp (känns redan i  vaderna)

någon som såg momma's boys idag?
oväntat tycker jag..
sånt skitsprogram egentligen men va fasen..

jag tryckte i mig en mängd maränger och glass till Lipstick Jungle också, det var ju jädrigt oväntat det med.
såå bra serie, skönt att det är tillbaka!



bild. entertainmentwallpaper.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

I löööv lipstick jungle )(

2009-07-09 @ 10:54:28
Postat av: Tessan

ups, mitt namn försvann, det var jag som kommenterade =)

2009-07-09 @ 10:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0