dan före stöckis

snart sitter jag på bussen till jkpg och sen vidare till sthlm, ska bli så kuul! möter upp kusin R på lunch imorgon när vi kommer fram och sen blir det SHOPPING! idag har jag läst, simmat och gjort de där övningarna (flyttade fram träningen en dag, skulle göra den imorgon egentligen) ätit god rabarberpaj á la maddes kille, tack för den!! fått grillat hos föräldrarna, plockat blåbär, träffat lillkusinen en snabbis fast jag var tvungen att se på tv samtidigt, jag är en sucker för tv-serier, sorry!! nu har jag packat, alltid lika svårt men det blir nog väl! jag får väl köpa det som saknas. det värsta är nog att jag inte kommer att kunna knäppa väskan. kanske ska byta till en lite större...jag får se! hemma i slutet av veckan för lite tvätt och nervärvning sen blir det en underbar vecka på Öland med min underbara familj som jag värderar så otroligt högt, älskar er! min älskade roger som jag har sett alldeles för lite av på sistone är på fest nu...får somna in själv här! =( ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0