värk

mina ben är Helt förstörda.
Inte nog med att vi skulle föra 4 benövningar igår, vi ökade antal set och dum som jag var ökade jag även vikt.
Så korkat, jag har knappt överlevt dagen.
träningen gick därför sådär för min del, bättre imorgon förhoppningsvis!

fina sara var här idag på lax, spenat och pasta. vi skulle käkat världens godaste havrebollar från konsum men hon stod på sig och köpte inga, jag fick vackra tulpaner som jag ska få att överleva nu!!
lilla pluttan var supersöt idag, hon bannade mig med fingret =)

imorgon är det jobb, lunch med älsklingen hemma hos M&P, sen en snabbis till frissan och därefter 3 timmars träning.
Härligt!!

längtar fortfarande till fredag.

Grattis lilla storebror på födelsedagen.
Förr om åren var jag alltid så begistrad (stavas det så?) att brorsan fyller på samma dag som Nick Carter!! haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad gör du uppe??? Nu får du gå och lägga dig. Jag också, ska gå upp om 5,45... har inte plockat iordning kläder och väska ännu.

Kram och god natt!!! Storasyster

2009-01-28 @ 23:45:53
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0