oh yes

yesman var riktigt bra,
tjejen i biosalongen som skrattade tokhögt åt ALLT var inte lika populär.
nu är jag och roggan hemma efter helgen.
ska hämta Perk och Tesch snart för lite vin innan vi frar vidare till Länkinen.
Tjejerna tog guld i JSM-kvalet idag, riktigt bra! Grattis från stolta mig.

imorgon blir det Swedish meatballs at Mum's place.

det blev en hel del shopping idag.

nedan ser ni ny stor t-shirt från gina samt paljettvästen från samma ställe.

tjing


nedan ser ni 2 av de bästa tjejerna i världen + mig, så vackra!


Kommentarer
Postat av: madeleeen

hahaa håller me om de där me världens bästa =) synd att du inte fick me i texten att jag spöade er i bordtennisen.puss

2009-02-02 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0