kom in i matchen

folk ber mig att komma in i matchen så det är väl bäst jag tar mig i kragen,
jag utmanar även Alnäsan och Schullan att göra detsamma för era bloggar har varit i stiltje ett bra tag nu!

läget är bra, dagen har spenderats på arbetet och därefter lunch på chili thai med bror+flickvän, gott var det men man blir ju alltid för mätt på buffé så jag är sämst på att utnyttja att äta mycket för pengarna.
en sväng till bibblan blev det idag också, underskattat ställe.
3 böcker, två filmer och en tidning kom jag ut med!

till laget har det kommit två amerikanska tjejer som det ska bli grymt roligt att spela med
www.gvk-volley.se för mer info.
ikväll blir det bowling och sen rogge-time.

imorgon ska jag mysa med syskonbarnen och på kvällen blir det kalas för bror och rogge.

söndag bortamatch mot Öret!
Vi ska se vad vi kan ställa till med där.

jag bjuder på en bild idag

Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen en uppdatering!!

Du är sjukt snygg stumpan!

Nu får vi träffas snart (då hoppas jag slippa "komma på" Roggan), hehe.

KRAM

2009-01-23 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0