yesterday

gårdagen började med försovning från 05:15 till 07:45
var på jobbet 08:30, två timmar för sent
min chef förlät mig och frågade om jag hade sovit färdigt.
fick pikar resten av dagen såsom, men du behöver väl ingen lunch du åt ju nyss frukost =)
härliga kollegor man har

jag handlade i smålandsstenar för där finns bästa räksalladen.
jag tog en liten burk men hon i charfken fyllde den till bredden och burken kostade mig 60,51.
helglyx kallas det.

åkte hem och åt toast sen blev det stan med sara och edith som är supergullig och jätteduktig och vi börjar bli rikgit bra kompisar nu =) sara är också fantastisk ;) haha
köpte med oss havrebollar (guds gåva till mänskligheten) och frossade i det.
soft eftermiddag sen hem och laga middag till min love, grekisk kyckling och färsk pasta.
länkinen kom förbi och då vet ni ju vad som hände.

idag är det Valentino och jag ska inte göra ngt särskilt.
roger fick en tröja av mig men den var på tok för liten, hoppas han kan ha den större storleken.
han ska laga middag till mig ikväll men innan dess ska jag slänga ihop köttbullar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kul att du försov dig tycker jag!

ja det var en superbrapresent! och hoppas du o rutger får en mysig dag med, o att maten blir god :) klaaam

2009-02-14 @ 12:25:28
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Sara

TACK fina för de ljuvliga blommorna, de är lika fina idag... än har jag inte lyckats ta död på dom... men snart så...

Nej vad synd att tröjan va för liten men snygg va den!!!

Edith hälsar!

KRAM

2009-02-14 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0