vinkväll

som slutade med att jag typ somnade i tessans soffa.
i alla fall så hämtade sanna upp mig och vi drog till tessan där det var en massa girls som var laddade för melodifestivalen. det enda bra var att scotts iaf gick till andra chansen.
men snälla, caroline af ugglas en möjlig vinnare?
marie serneholt var min favorit, snygg som tusan var hon också.
mycket snacks och liiiite vin för min del men det räckte för jag somnade nästan.

matchen igår vann vi vilket var gött men vi fick bara 2 poäng då det blev 3-2.
så jädra onödigt, okej jag vet det är Bara bonus ifall vi lyckas ta oss till slutspel men när vi utklassar svedala emellanåt med t.ex. 25-11 och 15-3 så känns det inte som att det var nödvändigt att ge bort 2 set till de andra.
christina var grym idag men min favorit var amanda.

jag ska nog baka ngt idag, madde kommer ni sen?
städa är ett måste också.

nu blir det soffan ett tag.
jag är SÅ gammal som vaknar 08:30 på en söndag.
GRR

Kommentarer
Postat av: linn

Grattis till vinsten iaf! :) såg att du tog många poäng!!

2009-02-08 @ 11:29:36
URL: http://linnenglunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-08 @ 13:39:58
Postat av: Carola

Grattis till vinsten men jag förstår att det är surt med de två förlorade seten, siffrorna skiljde sig åt MYCKET mellan seten.

Haha, dina syskonbarn och din STORAsyster som är riktigt gammal sov längre än dig. Jag och barnen gick upp tio över nio!!! Martin sov en stund till men han hade haft en lite jobbig natt, M kommer in nästan varje natt nu. Hon drömmer, krånglar och tycker det mesta är läskigt.

Kram storasyster

2009-02-08 @ 22:15:30
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0