vann vi en poäng?

frågan är om vi vann 1 poäng igår?
jag är ALDRIG nöjd om jag inte vinner.
igår förlorade vi med 3-2 men gjorde en riktigt bra match i fullsatta Gisle Sportcenter.
Synd bara att Sollentuna skötte sig superbt i femte set och vi inte kunde föra något...
nästa match är mot katrineholm bortapå söndag kväll,spännande!
godis i bussen på vägen hem, som om jag inte äter godis själv.

var hos sjukgymnasten igår för nacke/arm/handled/tumme
musarm är det inte.
mest ont har jag i tumme, pekfinger.
de har inte konstaterat ngt (inget fel på mig alltså) men jag tror jag har ett utsträckt ledband emellan tumme och pekfinger, så känns det iaf.

imorgon blir det fika med sara och pluttan efter jobbet, antagligen på stan...det är inte varje dag!

lördagen är oviss. roger ska laga god middag, nu vet han om att det är Alla hjärtans dag men inte när han presenterade idén..haha
ibland är det jobbigt att vi ses så sällan, saknar honom ibland!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så jättemkt! =) det värmer! Synd att ni inte vann matchen! Ni var ett helt annat lag jämfört med när jag såg er senast på premiären. Lycka till på söndag! =)

2009-02-12 @ 21:33:34
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: bella

de är bra o sakna varann :)

2009-02-13 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0