take it easy

peppet börjar så småningom smyga sig in i min kropp.
snart är det matchstart!
jag ska vara duktig idag har jag bestämt.

Ordet "kobrabett" stod i en artikel i Aftonbladet idag.
jag läste kob-rabett..så fel det kan bli.
som när jag läste nutidskrysset högt inför klassen sista året på gymnasiet
bla bla bla tambo-skapen blabla...sen gick det upp ett ljus:
Aha det står tam-boskapen.
pinsamt alltså! haha

gårdagen var underbar.
edith är så söt, pussas och kramas =)
jag sjöng för henne (och sara, som typ somnade) och då kom hon upp i mitt knä och gav mig en kram.
små saker som är så underbara.
hon åkte lite pulka och jag var livrädd men det gick väl.

nähä, potatisbullar och bacon med massa lingon står på schemat
åhh "schuuuss" in i ugnen

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för igår!!! Din sång va väldigt sövande.... =)

"Schuuuuuss"... hahahahaha

LYCKA TILL på matchen, jag kommer inte dit, tyvärr. Vi hörs efter. KRAM

2009-02-21 @ 13:18:42
Postat av: Carola

Haha, du är rolig lillasyster. Synd bara att det inte gick nåt vidare idag. Har inte sett några matchfakta. Hur gick det för dig själv?

Kram storasyster

2009-02-22 @ 00:04:23
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0