skitmatch

otroligt tråkigt med förlust, som vanligt.
det är inte alls roligt när man inte vinner.
blev ändå nästan lättad när vi låg under med 2-1 och insåg att det faktiskt blir kvalserie.
sjukt men sant. nu vet jag iaf vad vi ska kämpa för.
blev bästa spelare idag iaf, alltid något.
pizza vann jag och alladin.
min favorit idag på matchen var alnäs, hon kom in och gjorde riktigt bra ifrån sig

nu sitter jag här med en drink på pipino och tonic, pretty good
roger står i köket och lagar fläskfilé och champinjoner med grönpepparsås, åhh älska mat
men älska godis mest.

lagfest ikväll, ska inte ut för jag sparar men går nog förbi festen en stund senare.

imorgon står det en del på agendan =)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vill du gå på modevisning? kolla in min blogg så får du veta mer!

2009-02-22 @ 10:57:03
URL: http://astrilie.blogg.se/
Postat av: Carola

Grattis till bästa spelare älskade lillasyster. Vi saknar dig här i Kba. Prinsen trollade bort ditt hus idag. Han går omkring med M's trollcape, trollhatt och trollspö och säger "popus, popus, popus". Pappa blev en morot hela tiden, mig trollade han ner i källaren och sedan trollade han bort hela huset. Vi skulle bo hos mormor o morfar, fast sedan trollade han bort deras hus också, och ditt... Kram

2009-02-22 @ 23:24:31
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0