saknar

paljettkoftan från la redoute anlände idag men den var inte hundra så jag ska skicka tillbaka den.

stolt över mig själv för jag måste dra ner på utgifter alltså.

Slarvig är det enda ord som passar in på mina ekonomiska "icke"kvalitéer.


träning ikväll, jag är trött och sliten och längtar bara något tills säsongen är över.

det är kul med volleyboll men ibland längtar man efter lite ledigt.

jag vill kunna baka bröd en gång i veckan, hålla efter trädgår och hem och umgås medvänner och sambo.

kunna hälsa på de som inte bor här.

mina syskonbarn är enormt saknade nu.

förhoppningsvis kommer de hem om 3 veckor en sväng =)


jobbet är inte den muntraste platsen för tillfället.

varsel på g.

som min käre sambo uttryckte det: "Snart har du mat på bordet varje dag när du kommer hem älskling".

förhoppningsvis inte!


idag var det årsmöte med personalklubben också.

styrelseledamot för 2 år framåt igen.


åt nyss potatismos och ungsbakad falukorv, roger är duktig i köket måste jag medge.


Kommentarer
Postat av: Carola

Åh älskade lillasyster. Tänker på dig och Roger. Hoppas det löser sig med jobbet.

Mathilda vill åka på semester med moster, du står HÖGT i kurs.

Om vi åker hem till den 7/3 kanske vi kan ha melodifestivalkväll hos mor o far. Tänkte att det får bli som det blir med sömnen för barnen. Vi åker direkt från kalaset i så fall.

Kram

2009-02-19 @ 09:21:57
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Anonym

nej jag tänker inte sluta kötta benen! mage,rygg o ben räcker för min del!

2009-02-20 @ 09:59:22
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Sanna

johanna du kommer inte baka bröd en gång i veckan även om du får ledigt men om det skulle hända kommer jag å äter frukost hos dej hela sommaren

2009-02-20 @ 10:32:46
URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0