pardeyyy

gårdagen skulle inte sluta med utgång men efter att det hände bra grejer så gick jag ut ändå.
christina, liesl, länki och jessica förfestde jag med och det var supernice!

   

i parken var det många volleybollare och inte så många andra jag kände igen.
min fina rogge var också ute, vi konstaderade att vi var gamla på vägen hem =)



världens finaste mikaela var å svängde på dansgolvet, undrar hur hon kom in?! haha

slutligen ska ni få se en bild på världens mest underbara.
gillar ni förresten när jag är såå generös med bilderna?
hela detta inlägg har jag haft musen på vänster sida för att öva upp mitt hjärna och underlätta för min musarm som Aldrig vill ge med sig.


Kommentarer
Postat av: bella

du va så fin igår palle =) o du o roggan så söta. blir lite avis

2009-02-01 @ 14:52:41
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej. finalen var riktigt kass. tror vi var för trötta ellet något. haha, japp man måste ju ta efter lite :)

2009-02-01 @ 17:42:44
URL: http://matfat.blogg.se/
Postat av: mick

haha, hum det kan man fråga sig ;P. DU va så sötis igår :)

2009-02-01 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0