melodin

melodifestivalen imorgon verkar bli väldigt tråkig efter att ha lyssnat på bidragen på svt.se
SKIT

jobbet idag gick smärtfritt, många tankar som snurrar hos alla nu!
jag gör mitt jobb så länge så får vi se sen.

min dundertabbe gällande försovningar har jag upptäckt.
Alarmljudet på mobilen har ju varit avstängt...tur att jag började ställa dubbla klockor i tisdags =)
så himla osmart

om jag skulle greja lite här hemma en stund, göra iordning några rum iaf.
jag längtar iofs efter Sara och Edith så jag grejar nog inte så länge utan åker dit istället.
räkar och gott blir det ikväll.
edith får nog något annat.

imorgon är det norsjö som står på andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Marie

Självklart kommer ni spöa skiten ur Norsjö! Jag kommer heja mig hes! =)

2009-02-20 @ 17:24:36
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0