lipstick

kollar på tv men nu är det paus, Lipstick Jungle.
har tidigare läst boken som var ganska bra.

biffade idag, det gick helt okej förutom att jag hade lite problem med marklyft men man lär sig alltid ngt nytt.
efter det var det bollträning, gick sådär..
en fjortonårig tessan blockade ner mig och min arm flög all världens väg när jag skulle blocka Liesl en gång.

ang. min nya bloggdesign så är det Mikaela som hjälpt mig,tack tack.
vi ska dock fila lite på detlajer, eller hon ska. jag kan inte

imorgon blir det jobb, är lite orolig för Roggan nuförtiden..hoppas han får vara kvar!!!
när jag kommer hem ska det lagas fisk och potatis sen är det sen träning, grr..

natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Men ahh vad du e svår å få tag på!! Ring mig imon!!!

kramkram

2009-02-02 @ 22:29:15
Postat av: Carola

Är det nedskärningar på gång på jobbet? Vi får ringa och prata. Är det grr med träningen eller just bara att den är sen?

Kram storasyster

2009-02-03 @ 08:00:06
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Marie

Go Tessan, Go Tessan! ;-)

2009-02-03 @ 15:30:58
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: johanna larsson

Syster, de förlänger inte alla provanställningar. Roger har säkert fram till sommaren iaf och mer får vi hoppas! ggr för att den var sen.



Go Tessan? Vad menar du marie?

2009-02-03 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0