kronprinsessan

sitter och kollar på SVT:s intervju med Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling.
jag ryser faktiskt, vet inte varför.
det roligaste är ju att Daniel verkligen säger Kronprinsessan.
Undrar om han någonsin kallar henne för Vickan ellerälskling =) haha
Åh han sa Victoria en gång, han kan, WOW!

jag längtar efter min prins, han är på jobbet.

jag var på bibblan igår, ett av mina favoritställen har det visat sig på sistone.
boken jag började läsa i är : "Köp inte den här boken" av Gramming.
Den handlar om hennes köpstopp som hon ska ha ett helt år.
Hoppas på inspiration och är mycket peppad att dra ner på konsumtionen.

äta lite macka kanske...
träning ikväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carola

Antar utmaningen, men det blir INTE lätt. Jag är helt HOPPLÖS!!! Men du hänger väl på?



Kram storasyster

2009-02-26 @ 09:31:37
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Det perfekta paret enligt mig och jag blev tårögd när man såg deras glädje i tv=)



Kram

2009-03-03 @ 19:22:50
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0