i taket lyser stjärnorna

tisdag kväll, borde sova men det tar lite tid att varva ner efter sen träning.
smäckte precis i mig 3 st. falu rågrut med ost =) ibland får man bara vissa cravings.
dumle är en annan!

på fredag ska jag gå på bio med min mamma, kanske pappa också!
ska bli så mysigt, mest ser jag fram emot snasket antar jag.
jag snaskar iofs ngt gött varje dag.

veckans planer - jobb varje vardag
onsdag - våfflor hos Sara och träning
torsdag - lax påmatschemat, träningsmatch mot RIG
fredag - sluta tidigt, softa, bio
lördag - match mot Svedala hemma, fest hos Mirela på kvällen
söndag - smet och One Three Hill, GOSSIP GIRL (Tessan, ska vi kolla tillsammans och äta pizza från Simhallspizzerian?)

jag började städa garderoberna idag, skööönt men jag behöver röja mycket mer

sovtime, får Absolut Inte försova mig imorgon

Kommentarer
Postat av: Sanna

du är allt en organiserad människa som planerar bra. kul å se att du uppdaterar så mycket, blir nästan lite stolt

2009-02-04 @ 09:59:48
URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: Tessan

Låter trevligt, det kan vi göra =)

2009-02-04 @ 22:38:02
Postat av: bella

ben&jerrys är ju ett måste på myskvällar ;)

2009-02-05 @ 21:58:19
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0