fyranoll

vi vann träningsmatchen mot falan med 4-0, rätt gött faktiskt.
synd bara att det inte var på riktigt.
det gick rätt bra i block för min del, nice!

nu ska jag snart sova, imorgon SKA jag äta frukost. måste stiga upp i tid.
halvdag på jobbet imorgon, det har varit en bra jobbvecka så den ska avslutas på topp också!
jag är väldigt hungrig idag, hela tiden.
det enda söta jag ätit är en HAVREBOLL, guds gåva till människan.
imorgon stannar jag nog hos mamma & pappa efter jobbet, innan bion.
kanske blir att jag slänger ihop lite paj som kan ätas på lördag och en till m&p.
grädda våfflor till pappa efter jobbet kan ju också vara en idé.

vad jag är säker på är att jag ska spela piano så länge jag orkar med min onda arm/hand.

sovasovasova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0