forever 21

japp, det kanske kommer till Sverige, Äntligen!
fantastiskt rolig affär alltså.
läste det på Aftonbladet att de söker lokaler för att expandera! Spännande.

"I taket lyser stjärnorna" var fantastiskt bra men hade inte behövts ses på bio.Jag grät nämligen, tårar forsade ner för mina kinder och min hals. Mycket gripande.
Jag AVSKYR när folk pratar inne i salongen, prasslar för mycket med sin godispåse, skrattar för högt osv.
Idag var det ett killgäng som pratade typ mer eller mindre hela tiden. Jag var feg och sa inget, ville inte störa mer än vad de redan gjorde. Helt plötsligt brister en ung tjej ut i: HÅLL KÄFTEN FÖR HELVETE, VISA RESPEKT. 2 sek. efter tar bioföreståndaren efter och brister ut i ett: Nu håller ni käften annars åker ni ut.
Killarna blev tysta och alla drog en lättnadens suck. Jag ville tjonga min påse i huvudet på ungarna men jag såg inte i mörkret...haha

imorgon är det melodifestivalen, undrar just om min sambo är sugen på att se det..haha tror inte det.
lyssnar nu igenom bidragen på svts hemsida.
favorit:

nu ska jag kanske röja i ngt rum i huset om jag orkar.
bättre att gå och lägga mig egentligen kanske.
imorgon är det match! gud så kul det ska bli.

musarm är nog den värsta "skada" jag någonsin haft, jag verkligen lider.
gråten är nära när det smärtar ner i tummen och fingrarna domnar, faktiskt.
akupunktur är nog mitt nästa försök mot bekymren.

godnatt folks

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att läsa dina inlägg! Vad är forever21? Ja, jag är gammal, jag vet!

Det gör ont i mig när du har ont. Du kan inte låta det gå längre med armen. Har du sökt hjälp? På jobbet kör jag med något som heter Mouse trapper (tror jag), det är en platta som ligger under tangentbordet med en mus som man styr med tummarna kan man säga. Svårt att förklara men det kan kanske hjälpa lite iaf. Du MÅSTE se till att få hjälp NU.

Kram och god natt från storasyster

2009-02-07 @ 00:26:28
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: johanna

syster, forever 21 är en klädkedja från USA med billiga plagg, typ H&M prisklass. Dock mycket roligare kläder och mer skor och väskor =)

Jag har en Mouse Trapper på jobbet. Kör med vänsterhanden på musen när jag sitter vid datorn hemma. Akupunktur ska jag nog prova nu...sjukskrivning är nog det enda rätta Egentligen men det vill jag inte. kram

2009-02-07 @ 08:53:39
Postat av: Sanna

johanna ja blir lycklig när du skriver såna bra saker som forever 21. jag blir däremot olycklig när du skriver om din musarm. gör som mig istället och SKIT i ALLT :(

2009-02-07 @ 17:19:56
URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: johanna

skita i allt funkar inte, jag skulle inte stå ut!

2009-02-07 @ 17:47:20
Postat av: bella

åååå det visste jag inte med forever21, så kul! du skulle "tjongat" till dom, hahahaha :)

2009-02-07 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0