böjare

burgare åt jag precis men jessica hon väljer att säga böjare...
småländska or what?

idag var det våfflor hos Sara, fina grejer alltså!!
jag fick 2 pussar av Saras lilla flicka också, så gulligt.

jag väntar och väntar på linser som jag beställde för typ 3 veckor sen.
jag fick 90 kr. rabatt på min beställning och de kanske kommer till mig på måndag, i annat fall får jag vänta ytterligare en vecka innan de kommer. då går det inte mer utan då får jag säga till min optiker att jag behöver. sååå jobbigt.
men det är halva priset på nätet jämfört med hos optikern så jag vill inte slösa pengar i onödan liksom.

gottegrisandet är min största synd för tillfället, eller som vanligt.
kan ngn tipsa mig om vad jag ska göra för att jag ska bli avmed grisandet?

träningsmatch imorgon, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0