baka

roger lagade fläskfilé och färsk spenatpasta och sönderkryddade champinjoner till mig igår.
jag lagade underbar chokladkolasås till den ekologiska glassen + maräger =)
mysigt var det

sen bar det av till malin för lagfest, jag softade där några timmar sen blev det sängen när de andra gick ut.
jag är pank och tycker ändå aldrig det är roligt ute..haha
hur var det tjejer, jag vill höra allt..kanske!?

nu ska jag klä mig och röja lite i köket och vänta på att roger åker till affären
sen ska jag slänga ihop bröd eller frallor eller båda.
vill gärna hinna med lite muffins också
kanske amerikanske blåbärsmuffins kan locka dagens fikagäster!
vi får se.

en ny grej i bloggen får bli "dagens ekotips"
Den 28 mars mellan 20:30-21:30 skall hela värdlen vara släckt (elektronik, lampor mm.)
joina du också och bidra till ett bättre klimat

Kommentarer
Postat av: bella

fyfan va gott de lät. funderar på o slänga ihop såna till frullen imån,hhaha

2009-02-22 @ 16:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0