amazing

Så ska det låta var fantastikst idag.
Mina idoler var med, Sonja Aldén och Markoolio i samma lag. WOW.
Brolle är rätt bra också, är han fortfarande ihop med Elin Lanto, ngn som vet?

jag får ofta småchocker över att mitt och roggans matkonto är så otroligt högt varje månad men än så länge har vi råd att äta såpass god och nyttig mat, fri från en massa gifter.
jag skulle kunna handla på LIDL till mindre än halva priset antagligen men jag vill inte.
jag har dock otroligt svårt att sluta äta det underbara smågodiset men bara jag hittar ngt bra att läsa om hur mycket skit det är i det så ska jag kanske kunna minska iaf.

just nu har jag kyckling i ugnen till morgondagens pastasallad, bortamatch imorgon och pastasallad är SÅ mycket godare än McDonalds som är vidrigt.
tidigare ikväll åt vi fantastiskt god tacopaj gjord i mammas förträffliga pajform, jag vill ha en likadan..du ska få tillbaka din mamma =)

blir nog ganska tidigt sänggående för mig idag, vill läsa "Köp inte den här boken", längtar hela tiden tills jag får läsa i den för jag blir så inspirerad. ska läsa imorgon på bussen.

vi ska vinna med 3-0 imorgon, i så fall finns det fortfarande chans att gå till slutspel!!!!!!!

KRAM till er som vill ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte alls läsa imorgon i bussen! Du ska Umgås med mig såklart!!! ;D

2009-02-27 @ 22:27:39
URL: http://amandajohanna.blogg.se/
Postat av: ballen

ja har är ihop med elin och de ska ha barn! jäkla hagga till att sno andras killar grrrr!

2009-02-28 @ 19:01:35
URL: http://malleballle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0