till å med revbenen

jag är kass på det här med bloggen.
tycker ni jag ska blogga bättre??

tora, jag hör absolut av mig nästa gång jag är i Sthlm.
Tyvärr inget Åland, hade varit skitkul men jobbar ju!!

lillis, du vann. All pizza du äter gör sitt helt enkelt ;) haha det är ju bara muskler du har fått extra..
tänk så småå vi var när vi började ettan alltså!

veckans träning har varit horribelt jädra jobbig alltså.
jag har ont i allt.
rygg, mage, revben, lår, händer
jag vill ha massage!!

imorgon är det jobb sen beach på eftermiddagen om det håller uppe!
kvällen spenderas med älsklingen min på Bambu och sen blir det hem och glo på ngn film eller "Hipp Hipp" som jag är den enda i världen som inte har sett...

det är kul att uppdatera med bilder men jag är för lat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0