så snygg

tröjan jag ville  blogga om gick inte klistra in här.
den finns på nelly.se och är från birger mikkelsen, supernice´

denna tröja är just nu tröjan of my dreams!!
mycket vacker skapelse. way to expenisve
amanda b säger att hon kan sy en åt mig till min födelsedag!!

var hos sara innan med tessan och dona lite.
jag latade mig visst mest.
lilltjejen var supersöt idag som vanligt och har lärt sig massor!!

finnkampen är på i bakgrunden, låt oss slå finland även på herrsidan!!
jag tror vi gör det.

nu ska jag ställa mig och stryka lite, det var längesen!!
ska försöka ha en effektiv timme nu innan Privileged börjar!

Kommentarer
Postat av: Carola

Detta inlägg ser jag på min bloggkolllista först idag, tisdag efter lunch... konstigt tycker jag.

2009-09-01 @ 12:34:30
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Emma

Tycker verkligen att du ska fortsätta blogga så jag har något att göra på dagarna :)

2009-09-02 @ 09:50:50
URL: http://emmapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0