nördigt

mitt i veckan idag, känns bra!
jobbat och tränat igen, styrka + boll idag!
vi lägger på mer och mer grejer hela tiden, snart kanske vi kan få ta fram nätet =)
imorgon har vi löptesterna som uteblev förra veckan pga dåligt väder.
jag ska ladda nu!!

snart börjar Roger jobba igen vilket tyvärr betyder att jag kommer få börja laga mat igen och diska och sånt...
alltså vi hjälps ju åt men nu har Roger gjort ALLT!
idag har han planterat i våra utekrukor och blomlådor, så duktig så!!
han har även köpt mineral veil från I.D åt mig och bytt min kavaj!
han är en underbar man om än en DATANÖRD!
snart börjar han jobba igen iaf så då blir det ordning på honom.

ha en härlig morgondag!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0