lördag

det går alltså inte äta lagom mycket när man är på Bambu.
man måste ösa i sig.
var sjukt mätt igår men efterrätt orkar man ju alltid.
kan liksom inte missa friterad banan när man är där.

vi kom hem och kolla på "Att göra en pudel" *(jag valde). vi skrattade faktiskt en del till den och den var väldigt lättsam !

nu har jag varit uppe en timme och funderar på att ta mig lite frukost.
rostmackor är så gott.
lite mycket mat i detta inlägg kanske.
kanske ska kolla på en film till frukosten, har lånat massa av bror min!

senare ska jag ut på "stan".
handla present till morbror och sådär, kolla lite till mig själv kanske.
borde inte eftersom jag ska beställa i H&M katalogen snart...men varför låta bli?

en outfit jag kan tänka mig kommer här.
tjejen är fjorton år...hur såg man själv ut när man var fjorton, hahaha!
Klicka för en större bild
http://vaajowla.blogg.se/

ha en bra dag då mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0