bytt bytt

kom fram till att jag ska byta min långa kavaj jag köpte på JC.
kommer ha mer användning för den korta som jag ska byta mot!!
så får jag känna på den några dagar och se så att den är bra.

jobbat idag, det gick bra.
imorgon börjar dagen med ett besök och sedan jobba jobba!

ikväll är det träning, fys + första bollträningen.
tyvärr bara på golvet men det går snabbt, snart får vi slå igen!!
man kan ju tjyvslå lite också!

rostmacka snart tror jag och beställa från H&M.

Roger har fått tillbaka jobbet!!!!!!! det är nice


Kommentarer
Postat av: Tessan

Va skönt att han fått tillbaka jobbet!!!!

2009-08-17 @ 20:54:35
Postat av: bella

va gött för han!!!:)



ta de lugnt nu så du inte skadar dej de första du gör mormor!!!!!!!!!:) är ju hemma till höst så jag kan kolla på alla matcher! hihi

2009-08-18 @ 15:17:03
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0