bättre...

funderar på att bli bättre på att blogga men då vill jag att ni läsare är lite mer aktiva, okej??

supertrevlig kväll igår hos M&M med grillning, spel och vin
lisa och broling var hemma med så det gjorde ju susen!
shoppade lite på dagen med.
jag är en "mini"shopaholic alltså..
det går ju aldrig FÖR långt men jag shoppar För mycket!!

den här dagen är väldigt oviss.
jag kan ju börja med att äta frukost för att fylla ut lite i magen!

jag vill Verkligen åka till NY.
jag ska vara så duktig på att spara pengar alltså.
jag vill ha ett hus alltså
ngn som har ngt tips? smålandsstenar eller gislaved ska vi komma överens om också..

här kommer min dreambag från Botkier..ge mig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

å vilken snygg väska!

2009-08-30 @ 22:45:58
Postat av: Lisa

Och du kallar mig shopoholic? HA!

2009-08-31 @ 19:06:15
Postat av: Carola

en liten shoppingdjävul bor det nog allt där inne...:-)

Smålandsstenar röstar jag på!Om du inte ska prova vingarna och göra något helt annat ett tag???

Kram storasyster

2009-09-01 @ 12:33:02
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Anna

Wow, hus! Vuxenpoäng deluxe. Men det är väl klart ni ska välja gvd. Eller? Kram

2009-09-05 @ 20:21:32
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0