spåret

slutade tidigt idag för att kolla om jag kunde bli blodgivare, resultat kommer.
var inne hos madde och fixade lite med fransarna och lackade naglarna.
en tur till edith och sara där jag raggade upp henne för en löparrunda.
känns gött att vara igång.
borde antagligen vila nu inför fysträningen som drar igång om 2 veckor men det är Vårruset om en vecka så jag måste köra några pass innan dess.
det blev 2 x 2,5 km på elljusspåret, 2 vändor utfall i backe, 1 vända utfall och mage+rygg
till middag blev det kokt potatis, vitlök och örtmarinerad lax och gräddfil samt lite sallad.
yummi!!

bara 3 arbetsdagar kvar denna vecka, så jädra gött!

Kommentarer
Postat av: Sara

TACK för att du drog med mig idag, så jäkla gött. Det blir en runda imon också... kanske... =)

Dina fransar va adorable!!!

2009-04-27 @ 21:37:23
Postat av: amanda

ring mig nästa gång ni ska springa! jag vill också bli fit till sommaren! ;D

2009-04-28 @ 12:38:26
URL: http://amandajohanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjena där stökaren. Kom på att jag inte svarat på en kommentar du lämnade. Hey, vadå trög och seg? När jag har viket på Sportbladet ska jag bo hos polare. Det har löst sig perfekt :) peppar peppar, ta i trä.



Hur mår du? Allt verkar knalla på bra när jag läser i bloggen :) Kramar!

2009-04-28 @ 18:06:36
URL: http://annalindback.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jäklar, du e duktig du! Jag har också hållt igång med löpningen och pinat mina protesknän med några utfallssteg! Bäst o bränna nu innan en syndarvecka på Teneriffa :D

2009-04-30 @ 08:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0