packad

nu har jag packat lite..
packade ner 2 par skor som jag ska lämna in när jag hoppas på att htta 2 par nya vår/sommarskor.
Freeport i Kungsbacka hade ett erbjudande i helgen att om man lämnar in skor så får man 200 kr. i rabatt på nya skor, det är ju fantastiskt. skorna går till hemlösa!
hoppas bara jag hittar skor till mina långfötter (pain)

träningen idag besöktes inte av så många och jag vann inte som dagen gick ut på men jag hade skitkul.
haha
alla är sådana jävla tävlingsmänniskor på träning, sen försvinner det ibland till match men det ska vi nog lära oss att hitta!!

shoppa är min drog
och godis..
det måste ändå ses som ganska harmlöst va?

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahah det är ju skit kul när alla är tävlingsmänniskor :D

2009-04-02 @ 23:20:51
Postat av: ALA

va? vilket jävla erbjudande!! synd att du inte berättade det innan så kunde jag ju skciak med några skor ;P

2009-04-03 @ 10:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0