för mycket

det är så lätt att äta för mycket godis.
jag slänger det aldrig.
äter tills det tar slut och sen mår jag lite illa en stund sen är jag sugen igen.
låter lite sjukligt va? 

om en timme är det min underbara stund
one three hill först sen gossip girl.
under tiden ska roger göra bakpotatis till oss, kom dock på nu att det blir nog jag som får sätta in dem i ugnen!
han är ute och skjuter några skott.

en sista vända i trädgården för dagen kanske!
kratta lite.
har vänt landen idag iaf och rensat maskrosor och ngn annan ful grej som är luden..skitstort blir det.
någon som vet vad detta ogräs kallas??
jag har nog dragit upp ett och annat som skulle varit kvar också.
är persilja tvåårigt?
jag vet att det är någon från en tidigare generation än min egen som läser här så kommentera nu tack!!

kram på er

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja persiljan är 2:årig. den skulle dun sparat!!!

Nu får du vänta länge på persilan..

Godis ska ätas i små mängde!!

Var rädd om dej

2009-04-13 @ 00:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0