e-handel & e-business

en arbetskamrat tyckte jag skulleläsa en distanskurs så jag anmälde mig till högskolan =)
tror jag har gjort helt fel och inte blir antagen..men men, hur görman egentligen?
Har de mina betyg lagrade från när jag sökte för 3 år sen?? Någon som vet?
har ni sökt ngt?

jobbat idag, det gick bra!
handlade bananer och bröd från göstas på lunchen, gud så lyxigt:
ett danskt rågbröd, en GI-limpa och ett majsbröd samt 10 blandade grova frallor!
Ska lägga en del i frysen nu.
Roger skulle laga maten idag men ville ha hjälp med att skala potäterna så det känns som jag bör ställa upp..han har gjort det åt mig tusen ggr.

Det värsta är att jag får ont i min arm/hand..blä!

lite hemmahäng och sen träning
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du loggar in på studera.nu så står det vilka uppgifter dom har om dig där. kolla så att adress och sånt stämmer!



hoppas du kommer in!

2009-04-15 @ 21:54:15
Postat av: Matilda

men jag kompenserade ju det med en sån grym körning i övrigt så det gjorde inget! dessutom var det faktiskt en ovan bil :)

2009-04-16 @ 12:05:52
URL: http://matfat.blogg.se/
Postat av: Mor

Bra arbetskompisar som ser till att det kan bli högskolekompetens i delar även för dej som har alla förutsättningar att fixa även högskolepoäng vb. Hoppas du fick till det med ansökan.

Kram

2009-04-19 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0