cykelsäljare

jobbade över lite idag och sen bar det av till anderstorp för igår ringde jag på en beg. cykel till roger.
Jag sa till gubben som hette Lindblad att vi kommer runt 17 och hämtar den.
när vi var i anderstorp och irrade runt så ringde jag för att be honom om en vägbeskrivning.
jaha, då säger han att han sålt båda cyklarna och inte har ngn kvar.
jag blev helt ställd.
det var bara att vända hemåt igen!
väldigt snopet, ngn som har en cykel att sälja?

nu ska jag stoppa ngt i magen och läsa lite i min bok.
därefter blir det bollträning, spännande!
i helgen hålls tummarna för J-SM laget!
jag har tränat i glasögon hela veckan och det har gått rätt bra =) alla ställer dumma frågor bara.
jag vilar ögonen från linser ett bra tag nu!

ciao


Kommentarer
Postat av: linn

Ses i helgen då! :)

2009-04-23 @ 20:53:09
Postat av: Marie

Ja, jag vet! men samtidigt är det ju kul med nya bågar också! hehe visade sig att min syn inte hade förändrats så behöver inte byta ändå! =) kram!

2009-04-24 @ 11:58:22
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0