beach

jobbat idag och sen var det hem för att softa en liten stund.
ulla var hemma i sverige och kom förbi och pratade lite svengelska.
amanda kom och hämtade mig för lite beachvolley med henne, matilda och mikaela och senare anslöt josse. tessan somnade och kom aldrig...hmm! ny säng bör tilläggas.

sen var det hem och här sitter roger bland sin bästa vänner och kollar på hockeyn, sverige är kassa som vanligt.
han har lagat god enchilladaröra till oss som jag åt.

imorgon är sista jobbdagen denna veckan sen är det underbara 3 dagar ledigt, fantastiskt.


saknar min guldlisa

Kommentarer
Postat av: Amanda

du glömde skriva att jag vann alla mina matcher! :D

2009-04-29 @ 22:06:38
URL: http://amandajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0