ängelhoooolm

idag bär det av till ängelholm!!
ska bli så kul att träffa mina älskade vänner.
Engelholm vs. KVK
mitt hjärta slår för Engelholm.

norsjö har visst dragit sig ur högsta serien och första stället jag läser det på är i Värnamo Nyheter, de är inte dåliga alltså! kanske Bo som tipsade om detta kom jag på nu! han hade ju vetat sedan i fredags.

det är en del jobb kvar i trädgården men det hinner jag inte med idag.
bl.a. gräva upp ett land och lägga en kant till ett annat land.
är det bara att stycka av en bit ner i jorden då?
klantigt av mig att dra upp persiljan ja..haha
man lär sig ngt nytt varje dag!

är det bara jag som tycker att charlotte perelli är fantastisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0