ge mig sol

Detta väder kan verkligen göra en så nere.
Nu ska jag ta mig lite dajmtårta bara för det...Får man äta det så här sent?

Det dunkar i väggen inifrån grannarna...hmm!

Jag ska visa er ett par gummistövlar som jag tänkt beställa från have2have.com
Det är ett par VIKING!
Klicka för att förstora bilden   Klicka för att förstora bilden

Eller dessa

Klicka för att förstora bilden

Vilka tycker Ni är snyggast??
Jag har fallit mest för de svarta =)

I helgen är det två matcher och inflyttningsfest som gäller!
Imorgon kväll blir det pyssla lite hemma själv en stund sen kommer R hem och då ska vi se på film!
Dajmtårtan är inte dum alls!

Kanske Bambu nästa vecka då..vilka vill dit?

Jag är grymt shoppingsugen men jag ska ju till NY i april så jag kan inte shoppa för mycket!
Jag ska iaf beställa lite hudvårdsprodukter från strawberrynet.com
Ska svika min lokala salong lite men jag behandlar ju mig ff där =)
Det är faktiskt väldigt billigt på den där sidan!

Jag googlade "Paradis" och hittade detta!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej kusinen min!
Jag skulle säga att de där svarta med snören kanske är roligare om du ska ha dem typ till jobbet... eller så.
Men va ju med å såg de andra å de va inte fel heller!
Paradisbilden såg inte fel ut - drömma sig tillbaka till Thailand. Va så snällt av er att jag fick följa med då!
Ikväll blir det bowling och imorgon blir det nog middag med din bror och Nun.

Ha de fint!

Puss

2008-01-25 @ 16:24:10
Postat av: bella

du borde ta dom med snörning=) dom var snygga! hade gärna åkt till bambu. om du menar laget? hahaha. iaf, jag kanske hinner hem om ni ska hitta på nåt på torsdagkvällen=)

2008-01-25 @ 18:12:39
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: Amanda

Lätt dom svarta med snörningen! :D BAMBUU :D

2008-01-26 @ 22:52:14
URL: http://amandaJohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0