postorder

är som en drog för mig..hahahahahahaha säkert för många andra svenskar också, är du drabbad?

Imorgon ska jag iaf hämta ut mitt paket med ansiktsprodukter från strawberrynet.com
Jag trodde det skulle vara helt gratis att frakta hem det för jag fick betala både tullavgift och avgift till posten.
Mycket utgifter den här månaden som vanligt.

Igår beställde jag från Ellos och H&M. Snart kommer det!
Älskar att få paket!

Stövlarna från VIKING vill jag fortfarande ha men jag tycker fortfarande att dem är dyra.
De billiga ballerinaskorna för 44 kr. som jag hade med i förrra inlägget var slut men jag beställde dem rutiga.

Mamma ringde nyss och sa att de hade information för storfotade kvinnor på PLUS nyss.
Great shoes finns en affär som heter, i Sthlm. Ska uppsöka den ngn gång.
Dessutom var ngn från Din Sko med och hon sa att dem skulle gå upp till strl. 42. Det värsta är att den storleken alltid tar slut först om den mot förmodan finns i affären!

Derby mot Ljungby på söndag kl.14:00 Kom och heja!
Lisa kommer hem på lördag, great.
Jag och Broling ska antagligen avgöra stämningen på det nya stället Coffea.
Idag åt jag lunch på det nya "Edwins" i Smålandsstenar.
Fantastiskt gott och fint =)

Hur mår du?

Kommentarer
Postat av: MOR

Hej
Titta hur du använder dem.
Har förstått att det är en drog.....försök att minska på beroendet det glädje plånboken

2008-02-10 @ 00:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0