6-0

Är resultatet efter helgens båda matcher =)
Så himla gött brudar, härligt med vinster!
Idag när vi mötte RIG Falköping B så var det dessutom fullt på läktarna, speaker och dj hade vi också!!!
Himla sköj =)
Hoppas lilla Mikaela klarar sig bra trots knäskadan??!!
Stackarn. Hon ville så gärna spela. Fan också brast hon ut när hon skadade sig.
Näste helg väntar två nya matcher mot Bromma och serieledarna Tierp!
Vi kör så att det ryker.

I fredags var det bowling med jobbet, Roger kom trea =) Duktig är han fast jag hann göra tre strikes och en spärr åt honom innan han kom!
Igårkväll var det melodifestival och färgning av hår med sötisarna madde å mandizzzzzzz å mimmy.
Mina tre flickor på M.
Idag städdag och sen match.
Huset känns någorlunda fräscht även om man hela tiden hittar ngt nytt att greja med.
Har några garderober kvar att städa ur.
Ska sluta spara på skit jag inte användet, skippade iväg en påse med mamma idag!
Jag har tagit min gula cykel till Gislaved, otroligt skönt så jag inte behöver springa till bussen för att sedan missa den....!!!
Jobbet flyter på rätt bra som vanligt!

Veckan som kommer vill jag hinna med att träffa Sara och Edith, ska kolla om dem hinner med mig!
Borde baka bröd också. Kan du komma hit och fixa det Heini???
Annars är det träning och jobb som gäller för fulla muggar.
Ska kanske ta tag i att försöka få in tv4 på vår tv. Måste nog ringa leverantören för att det ska gå.
Lördag efter matchen är det taco/myskväll hos mig med laget!
Vilka kommer???

Tack för hjälpen idag Marie! Läser du här förresten, jag läser ju din men är för lat för att kommentera!

Jag ska försöka få en mer regelbunden uppdatering om ni vill veta vad som händer hso mig.
Sorry Bengan att det inte kom någon dagens outfit med det här inlägget men det hade blivit på mitt matchställ i så fall och det kan du ju ;)

Ni får en bild på en hoodie jag vill ha istället.
forever21.com

Peace out.
Kakan



Kommentarer
Postat av: bella

haha baka bröd kan jag icke! jag har nog aldrig gjort det... borde börja slipa lite på mina hemmafrukunskaper. fast det dröjer nog innan jag blir en hemmafru, haha. tyckte med den hoodien var nice förresten! :D och jag kommer på lördag! hihihihi blev helt glad när du sa att du ska ha tacokväll. ÄLSKAR MYSKVÄLLAR. pusspuss housewife

2008-02-24 @ 23:33:34
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: Lina

Jag kommer med på lördag :)

2008-02-25 @ 15:35:00
Postat av: Anonym

RÄKNA MED MIG KAKAAAAAAN!
trazan* och kakan är vårt trasdocksgääääng!

2008-02-25 @ 17:47:21
URL: http://johnana.blogg.se
Postat av: Marie

Det var så lite så! Det är lugnt, jag är lika lat jag. ;-) Kör hårt på träningen den här veckan! Har dessvärre inte möjlighet att komma alls, så ta i lite för mig med! Take Care!

2008-02-25 @ 22:25:24
URL: http://sweetmary.blogg.se
Postat av: bengan

du gjorde mig grymt besviken nu.. :(
Ser fram emot nästa inlägg spännande!

2008-02-26 @ 17:37:24
Postat av: raggar hardy

palle balle.. lika go som förrut

2008-03-03 @ 14:17:22
URL: http://hannahkrause.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0