matmatmat UPPDATERAT

TRÄNING MÅNDAG Styrka 17-18 Boll 18-20

jag ska åka och handla mat nu!
jag tror jag får laga till lite kyckling som jag marinerar.
servera med ris och en kall, kryddig sås!
lite lättare nu efter all fläskig julmat.

igår var jag på Bambu med brorsans tjej och 2 kusiner =)
det var gott och roligt

lyssnar på sonja aldén nu, otroligt duktig alltså!!
fick även agnes skiva av ena brorsan i julklapp, två bra låtar =)
glömde ta den ur hans bil dock...

vill ni veta vad jag fått i julklapp??
hoppas jag får med allt.

trisslotter
julskiva
abba singstar
presentkort faces
2 presentkort på massage på care
stickor och garn
böcker
choklad
ljusstake
ute-ljuslykta
gjutjärnsgryta
plättjärn (hjärtan)
presentkort gina
vackra julgranskulor
godisskål
brödlåda
presentkort hos brorsans tjej på helkroppsmassage (halleluja)
8 efterättsskålar
klädhängare
gummistövlarna från have2have som jag suktat efter =)
prenumeration på VN
prenumeration på Cosmopolitan
sovkläder
svart linne
engelholms-tandborste (av lisa)
elle-tidning

tror jag fick med allt, hoppas jag!
TACK släkt och familj =)

oops klockan tickar, ica kallar.

i eftermiddag ska jag på 1-årskalas =)
ska bli himla roligt och mysigt, träffa vänner!

imorgon är jag ledig
är sjukt shoppingsugen men får vänta till tisdag då jag ska till lager157

TRÄNING MÅNDAG Styrka 17-18 Boll 18-20

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill och Leif

GOTT NYTT ÅR Roger och Johanna! önskar Leif och Inga-Lill

2008-12-31 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0