julskinkan...

...står i ugnen.
Ekologisk och fin!

Jag och Roger såg en film precis, vi satte igång den och båda sa: Kan en film börja så här?
Vi kollade och efter mindre än en timme var den mycket konstiga filmen slut.
Då fattade vi att vi skulle valt den andra filen, de hade bara bytt namn.
In Brügges hette den, skitfilm.

julskinkan är ute ur ugnen, hoppas den smakar!
frukost imorgon.

för övrigt är morgondagen en redig röjardag.
vi ska städa och åka med återvinning och julpynta
det ska göras julgodis och slås in julklappar
söndag kväll ska jag träffa fina vänner

idag var det julbord på jobbet, trevligt.
vi sjöng singstar på kontoret me, jag vann alla mina matcher = )

måndag är det back to work och på kvällen kommer tjejgänget hit!
wohoooooo
Julklappsspelet med många fighter.

amanda när kommer du hem?
peace out

Kommentarer
Postat av: Anna

Woho, jag är så pepp på juleklappsspelet. Har inhandlat alla tre klapparna nu. Nu återstår det att vi planerar vår pakt! Du får säga till vad vi alla ska ta med oss till dig på måndag. Så det blir ett litet juligt knytkalas.



Parken på juldagen???

2008-12-19 @ 22:19:59
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0