julapyntat

allt med jul är kul att lägga till ett a eller ibland ett e på.
ex. julapynta, julastäda, julegröt, julafin osv.
oskar tyckte jag lät som en bonde igår! Sanna, gör jag det om jag säger julapynta?

jag tror jag måste göra min bloggdesign lite finare nu när jag blivit en sådan storbloggare =)
AMANDA B kan du sådant??

ikväll skulle det blivit lite fest hos tessan med sara och lisa men tessan har gått och fått ont i halsen.
jag och lisa kan ju iaf festa till det och sara ifall hon är frisk =)
jobb imorgon men vad gör väl det, imorgon är en annan dag!
på kvällen vankas det julaspel hos mig, wohoooo.

jag tänkte jag skulle bjuda på en hemsk uppenbarelse som roger upptäckte i vårat hem idag


och så här glad och nöjd kan man se ut i ett snöigt vinterland som Norsjö innan man dessutom kom på den korkade idén att permanenta håret. vet inte om alla förstått att det var ett hollywoodsvall á la Blake Lively jag var ute efter?!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ååå vilken sötnöt(spindeln asså moahaha)JAAA johanna larsson du låter som en bonde om du säger julapynta!!!! gör aldrig det mer, inte ens min pappa säger så och han är har bott på landet hela sitt liv.. daaah



Sanna[email protected]

2008-12-21 @ 13:11:12
URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: amanda

ja det kan väl inte vara så svårt kompis.



och du. det heter inte julapynt det heter faktiskt julepönt.

2008-12-21 @ 13:52:42
Postat av: jessica

WTF??!?!?!?!??!?!?! FINNS DE SÅNNA I SVERIGE, GISLAVED?????????????????????????? OMG i will DIIEEEEEEEEEE

2008-12-22 @ 12:08:56
URL: http://jlakatos.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha vilket damp du fick jessica xD. Va duktig du har blivit med att blogga morsan ;D

2008-12-22 @ 15:25:25
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0