jobbigt?

Det är ju inte så jobbigt det här med att blogga.
Kanske får ta att göra det lite mer.

Igår juleshoppade jag. Lite till mig själv men mestadels till andra fina människor!
På kvällen åkte jag till min familj, ena brodern var hemma. Vi åt middag och firade pappsen som fyllt år!

Förresten i fredags gjorde jag ngt väldigt dumt.
Permanentade mig...igår ringde faktiskt sångaren i The Poodles och ville ha tillbaka sin hårman...
Fy faasen så dumt gjort men det försvinner väl ngn gång.
Nu får jag gå och lukta tant i håret ett tag.
Någon som vet hur lång tid det tar innan lukten försvinner??

Nähä, packa klart kanske.
Nu är det morgonträning och lunch i sporthallen sen MATCH.
Idag hoppas jag blir dagen då vi tar våra första poäng i årets upplaga av Elitserien.

Bäst just nu är att jag får träffa Lisa och Emma om bara 3 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0