jag känner för det

Alltså det här är ju helt sjukt...jag bloggar igen!
Kan bero på att jag är så GLAD just nu.

VI VANN VI VANN VI VANN
3-2 till oss mot Lindesberg.
Jag fick bästaspelarpris idag.
Jag vann en biltvätt och en valfri måltid på Pizzeria Simhallen, den ska jag och Therése uttnyttja för hon var bättre än NÅGONSIN idag. SÅ JÄKLA BRA!!!
Alla bidrog fantastiskt bra till denna match, så gött att se deras ledsna ögon efter matchen =)

Innan jul har jag en del att göra.
Bl.a. mina goda marshmallowsfudge =)
Vad säger du om det Brolle??

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill och Leif

Grattis till vinsten! Vad kul! Kram,

2008-12-14 @ 17:58:51
Postat av: amanda

jag kommer!

2008-12-14 @ 18:02:00
Postat av: Anonym

ÅÅÅH fan vad dom är goda!!!!! jag misslyckades med dom när ja gskulle försöka. göt åt mig :D

2008-12-14 @ 19:51:10
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Carola

GRATTIS både till vinsten och priset som bästa spelare. Tror du har förtjänat det över tiden för du borde få mycket mer credit än du får!!! (jag är inte alls jävig...)

Hoppas det blir några marshmallovsfudge över till mig! Kram storasyster

2008-12-16 @ 09:02:58
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0