förklaring

nu måste ni väl tro att jag är knäpp som bloggar, Igen!??

Måste förklara för syrran var zigma och parre är.
Zigma är ett bakåtpass i ganska högt tempo som centrar oftast går på.
Passet sker i en flack båge ända ut till antennoch anfallaren går på en s.k. enbenare (speciell stegisättning).
Parren = parallellt

Imorgon ska vi bli bjudna på smörgåstårta av ngn leverantör på jobbet, mmm.
På fredag också, av chefen tror jag.
Sen är det även julbord.
Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Tack för förklaringen. Nu förstod jag iaf liiite mer. Gott med julbord.

Kram storasyster

2008-12-17 @ 09:13:32
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0