miami ink

Har precis lipat till Miami Ink...en del människor som tatuerar sig där har sådana fruktansvärda historier de berättar..när det är barn inblandat blir man helt enkelt nedstämd. Tänk att förlora ett barn!

Just nu läser jag boken "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson, otroligt spännande bok. Den har varit litelångdragen iblandmen så himla bra, nu är de så nära lösningen men jag ska ta en paus och åka till Second Hand tänkte jag, har aldrig varit där och tror inte de har ngt av intresse men man kan ju kolla.
En sväng till apoteket och sedan inköp av lördagsgodis =) som jag har längtat.
Det värsta är att det kommer inte vara så gott så jag kommer säkert ångra mig sen.
Två fester står på schemat ikväll men vet inte om vi ska gå, vi ska inte festa iaf.

Fysträningen har nu hållt på en vecka och mina armar är döda.
Det är himla roligt att verkligen ta ut sig.
På måndag ska vi även ha lite volleyboll, nice.

Jag har blivit förkyld och har ont i halsen och håller på att kurera mig med te, citron, honung, Kan Jang och vitlök.
Nu fick jag ett jobbigt samtal.
Jag hade min förmiddag planerad och nu ringde min kära sambo och säger att jag måste åka till däckbytarn.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill och Leif

Puss på dej! Igår var vi på fest och planerade för en 50-årsfest nästa lördag. Vi hade så kul. Ikväll ska vi till Kerstin och Olle på fest. De firar 30-årig bröllopsdag/pärlbröllop. Visst är Stieg Larsson bra. Leif har nyss läst den och är helfrälst! Kör hårt med träningen! Kramisar,

2008-08-09 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0