nästan 1 mil

på två dagar...inte illa för att vara mig.
Jag har dock sjukt med träningsvärk i höftböjarn!

Jaha så nu vill ni läsa lite om min helg kanske.
Fredag efter jobbet var jag på massage på Hälsomixen i Sm.stenar, grymt skönt.
Fick till och med halsmassage, låter konstigt men det var helt OK.
Senare kom Emma, Mirela och Jonas till oss på hockeykväll. Mycket trevligt och HV71 vann och tjejerna var glada!

Lördag bar det av till Smålandsstenar för joggingrunda med Matilda. Gick faktiskt riktigt bra, ingen supertid eller sådär menmen...
Var upe hos M och snackade lite sen me.
Hemåt mot far och Madde kom till mig och hjälpte mig att städa bilen så att den blev vårfin också!
Högtryckstvätten fick följa med till Gislaved så jag och Roggan har spolat plattorna, stor skillnad alltså!
Sen var det mat på schemat och senare åkte jag till Mange å Madde och drack lite vin =)

Söndag och jag har hunnit med att para ihop sockar, springa en runda och städa toaletten.
Kvar på min att göra lista innan den här helgen är slut

  • Stryka
  • Spola plattorna en gång till
  • Klippa häcken och räfsa
  • Byt ut murgrönan i krukorna (finns det ngn blomsteraffär öppen?)
  • Förbered för NY-city
  • Deklarera
  • Sortera papper

Shit hur ska jag hinna.
Jag vill äta glass i solen istället!

På fredag är jag i New York förresten ;)


Kommentarer
Postat av: Mor

Värst vad du är flitig.
Jag visste ju detta sedan tidigare men det blir mer tydligt när jag läser här.
kram

2008-04-22 @ 00:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0