idag är det shoppingdag

Klockan är snart 9 här och vi ska ut och äta frukost på ngt place!
Efter detta blir det tjejshopping, får se hur länge killarna orkar gå med oss.
Hittills har vi varit på "Soho House" en privat klubb där ngn i sällskapet måste vara medlem..Det är många kändisar som hänger här, tyvärr såg vi ingen vi kände igen.
En scen i Sex and the City spelas iaf in på detta tak!!! Vid poolen =) God mat och gott vin också!

Jag längtar inte tillbaka till jobbet...haha hej kollegor och chefen ;)

Sen har vi shoppat och varit på en gospelbrunch (bl.a. mohamed ali har varit där en gång i tiden)
Igår gick vi en lång lång runda i otroligt vackra central park, ett måste när Du kommer till NY.
Imorgon kväll ska vi se Rangers spela i Madison Square Garden!

Allt för denna gången!

Grattis GVK till guldet.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Åh, vad härligt ni verkar ha det! Blir otroligt sugen på att vara där med er! Njut ordentligt!!! Tänker på er!
Kram storasyster

2008-04-29 @ 13:38:10
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Leif, Inga-Lill och Anna

Hej på er allihopa! Madison Square Garden är väl ingenting. Vi ska till Holmen imorgon och titta på brasan tillsammans med Lasse och Tina. Sjunger dom in våren i N.Y? Sköna Maj välkommen!

Leif har varit o hämtat virke och jag har veckohandlat. Anna har joggat. Visst har vi kul!!
Många kramar till er underbara ungdomar och hälsa våra kära släktingar "over there"! Kramisar,

2008-04-29 @ 19:59:49
Postat av: Matilda Lundberg

Tjenis Larsson!! Du kan tro att jag saknat dig på kneget! Har varit fullt upp! På måndag vill jag höra allt om NY! Ladda för tjejkvällen o vårruset...! See you! Kramis

2008-05-03 @ 19:32:23
Postat av: hannah krause

Tack för ditt födelsemeddelande.. Tur att du kommer ihåg mig.. Tänker på dig när du är ännu längre ifrån mig.. Tänkte komma ner till dig i radhuset ha ah
nu till sommarn. om man får vill säga.. Puss puss

2008-05-06 @ 14:51:52
URL: http://hannahkrause.blogg.se
Postat av: kömpes

jag hörde rykten av någon att ibland kan man faktiskt uppdatera sin blogg.

2008-05-21 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0