elit

Efter helgens skitmatch och en bra match så är vi i elitserien!
Nu börjar arbetet inför nästa säsong =)

Jag har varit krasslig länge..skitjobbigt! 
Jag är så sugen på att ge mig ut och springa. Träna upp mig inför vårruset liksom!
Mycket på gång är det också.
I helgen blir det nog shopping med Cecilia, match på söndag...Julle stannar efter matchen, mys!
Snart bär det av till New York, redan lite resfeber! Haha

Efter New York är det sminkkväll på jobbet och sen Vårruset..
Nu på fredag ska jag till Care och på tisdag är det frisören som gäller =)

Har ni något nytt, roligt eller tråkigt att berätta? 

Kommentarer
Postat av: amanda

hej kompis.
pedro väckte mig kvart över sju idag och sa "skulle inte johanna va på tv nu!!!"
nu sitter jag här och väntar på att det ska bli kväll. haha

2008-04-14 @ 11:21:15
Postat av: bella

vad gjorde du på care?=)

2008-04-14 @ 22:29:28
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0