montag

blogga lite kanske man skulle göra då!
orkar egentligen inte men men..
nu får jag passa mig för vad jag skriver eftersom moster Inga-Lill har hittat mig ;)

jag och roger har bestämt tapeter nu..
när det är klart får ni se ett resultat!

helgen kan jag ju berätta om.
fredags har jag berättat om va? bad med mathilda.
lördag skulle vi kolla golv men inte mycket öppet...gick lite på stan å köpte lite smink å så där =)
kvällen var det fest för tessan och helena, mycket trevligt, tack så mycket!
Glamour var temat och jag och sara hade klätt upp oss till "tårna" som jag sa men det ska ju vara tänderna.
vi kanske var lite väl? men nää det tycker jag inte.
sen var det parken och det var nice.
kom frma en okänd tjej och sa att jag var så himla fin då...haha det var ju roligt men mitt glittersmink och glamourhår!
söndagen begav vi oss till bror anders i växjö för att fira hand födelsedag!
vi gick på stan och jag köpte jeans...sen fikade jag och roggan med jorge!
sen var det köttfärssås och lek och mys med barnen, så söta mina syskonbarn! älskar dom!

idag var det bankbesök och träning.
kände mig rätt vuxen på banken! haha
träningen var inget bra för jag har mycket ont i ryggen.
måste åtgärda detta!

kram 

Kommentarer
Postat av: Tessan

TACK själv för en kanonfest!! Ni förgyllde min dag (hehe fast ja inte fyllt än) hehe
Ni var inte alls för uppklädda, det var ju glamour =)
puss kram

2007-09-18 @ 13:24:09
Postat av: Lotta

Tur du kom ihåg banken idag!... Hade varit lite dumt å
missa en gång till :)
Johan och Ludvig har varit här nu och jag fick en present :) En fin ljusstake/vas - det va multifunktion!
Ses till helgen!
Puss å kram

2007-09-18 @ 18:49:53
Postat av: bella

jag vet inte fan, men hon sa att det skulle ligga där team sportia ligger nu! :D hopppas det stämmer,hihi

2007-09-21 @ 15:49:14
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: alnäs

hej palle! du, jag kommer inte till träningen idag för att jag ska till köpenmhamn med klassen och kommer inte hem förrän 00.00. jag har inte bosses nummer, och hinner inte leta upp det nu, så jag hinner inte meddela honom det. hoppas du ser detta bara, och att det är lugnt. lycka till på träningen!

2007-09-24 @ 07:51:31
Postat av: bella

affären är h&m :D glömde visst o skriva det,haha

2007-09-30 @ 22:42:05
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0