lunch

idag blev det soppa för tredje dagen i rad!
love it, mums!

jobbar idag, som jag gör varje dag och snart är det dags för förändringar, spännande!

Igår var det yoga...jag och Sara var nära på att drämma till en person men vi sjöng sat nam och behärskade oss..haha! Yoga är roligt men konstigt!

Ikväll måste jag baka till mitt och emelies fredgagsfika! kakorna brukar vara såå goda, hoppas dom blir bra!
Sen efter det blir det volleybollträning som vanligt, nice!
Får se vad Amanda säger ;)

Igår var jag hos Broling och vi ritade lite på det hon ska fixa till mig..hihi!
Längtar lite till Tessans party, yeah!
Ska bli nice.

FLICKOR, glöm inte leta sponsorer nu! Ni vet varför ==)
Vill Du sponsra mig? Säg till!


Kommentarer
Postat av: alnäsis

hahaha, jag började skratta när man skulle sjunga satnam. jag kände mig som världens fån,haha. men det var ganska intressant ändå. ovanligt :)

2007-09-12 @ 13:54:37
URL: http://johnana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0