candypig

tränat nu..ingen kommentar!

mina kakor jag gjort är såå himla goda, vill ha mera men som rubriken säger så...
var tvungen att mäta mig idag och det var inte roligt!
jag ska ta efter alnäs men jag kommer aldrig att klara det och det vet jag!

Nu ska jag kopiera Bellas lista och göra den!



[ x ] Du har mer än 10 nagellack
[ x ] Du har en parfym som kostar mer än 100kr
[ x ] Du har eller har haft lösnaglar
[    ] Du har bild på dig själv som bakgrundsbild
Totalt: 3

[ x ] Du har färgat håret
[ ] Du brukar säga "blonda" saker
[ x ] Du har alltid din mobil med dig
[ x ] Du dansar vilt när du är ensam hemma, du behöver inte vara ensam (hahaha)
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara osminkad
Totalt: 3

Du älskar:
[ ] Glitter
[ ] Färgen Rosa
[ x ] Shopping
[ ] Dekorationer
[ ] Speglar
[ ] Skolan
[ ] Enhörningar
[ ] Disneyfilmer
[ X ] Ljus
[ x ] Blommor
[ ] Mjukisdjur
Totalt: 3

Shopping:
[ ] C&A
[ ] Pimkie
[ ] Victorias Secret
[ x ] H&M
[ ] New Yorker
[ x ] Gina tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ]Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Madonna
Totalt: 2

Du säger ofta:
[  ] Whatever
[ x ] Oh my god
[ x ] Vet inte
[ ] Cutie
[ ] Hot
[  ] Visst
[  ] Säkert
[ ] Ursäkta ?
[ ] Fabulous
Totalt: 2

Du läser:
[ x ] Glaomur
[ ] Marie Clarie
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
Totalt: 1

Du har sett:
[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Clubx
[ x ] Freaky Friday
[ ] The Notebook
[ x ] A walk to remember
[ x ] Sweet home Alabama
[ ] Where the heart is
[  ] Just my luck
[  ] John Tucker must die
[ ] Centerstage
[ ] Girls United
[ x ] How to lose a guy in ten days
[ x ] Mona Lisas Smile
[ ] My girl
Totalt: 5

Du tittar på:
[ ] Lost
[ x ] Americas Next top model
[ ] Project Runaway
[ x ] Desperate Housewifes
[  ] The Simple Life
[  ] Men in trees
[ ] 8th & Ocean
[  ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ x ] Gilmore Girls
[ x ] One tree hill
[ ] Heroes
Totalt: 4

Du gillar:
[ x ] Paris Hilton
[  ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[ ] J-Lo
[ ] Britney Spears
[ x ] Beyonce Knowles
[ x ] Christina Aguilera
[ ] Hilary Duff
[ ] Lindsay Lohan
[ x ] Gwen Stefani
Totalt: 4

har du mer än hälften är du en fjortis

27/92

Kommentarer
Postat av: alnäsis

haha jo det kan du visst klara av. det handlar bara om inställning pallis! :D

2007-09-13 @ 10:17:55
Postat av: Anonym

palle palle palle hur kan du tycka om paris hilton? :P

2007-09-13 @ 13:05:40
Postat av: bella

de va ja som skrev förresten haha

2007-09-13 @ 13:06:08
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: alnäsis

ahdu, palle det undrar jag också faktiskt! paris hilton är den jag hatar mest i kändisvärlden. du ska se filmen som hon var med i senast. finns inga ord för hur otroligt KASS skådeseplerska hon är. dessutom sög filmen totalt.

2007-09-13 @ 15:20:10
URL: http://johnana.blogg.se
Postat av: alnäsis

kollade nu. och okej, MEN hon är inte ens söt ju. hahaha. fast det är lugnt pallis, du får tycka det om du vill! ;P

2007-09-13 @ 19:04:42
Postat av: bella

haha okej, jag vill också vara rik... hmm. tyvärr gör jag dej inte sällskap i duschen idag, haha. har gått o blivit sjuk. eller håller på o bli iaf.. blä

2007-09-13 @ 19:09:12
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0